Sunday, January 21, 2018

Aan de Haak Giveaway

























** De winnaar van het abonnement is Akkelien Smink! **
Dit is Aan de Haak magazine, en zoals je misschien nog weet ben ik een tijd lang blogger geweest voor dit superleuke magazine. Het verschijnt zes keer per jaar en staat boordevol leuke patronen, artikelen en vrolijk haaknieuws.
Nu schreef ik eerder deze week al over de Homey Comfort CAL, de nieuwe CAL van Aan de Haak. Deze CAL begint op 15 februari en dat is al reuze snel. Wil je meedoen, dan kun je hier een pakket met garen bestellen.
De CAL duurt 15 weken en hoe leuk zou het zijn als je tijden het maken van de CAL Aan de Haak ook nog eens in de bus krijgt? Het leuke nieuws is: ik mag een jaarabonnement weggeven aan een van mijn volgers. Dus wil je een kans maken? Laat dan hier een reactie achter of op mijn Facebook-pagina. Ik maak a.s. woensdag de winnaar bekend dus zorg dat je voor die tijd meedoet. Succes!

** The winner of the subscription is Akkelien Smink! **
This is Aan de Haak magazine, and as you may remember I've been a blogger for this magazine for some time. This magazine is being published six times a year and it's always filled with nice pattern, fun articles and happy crochet news.
Earlier this week I wrote about the Homey Comfort CAL, the new CAL of Aan de Haak. This CAL (only available in Dutch) starts on the 15th of February and that's pretty soon. If you want to join this CAL you can order a yarn pack here.
The CAL will take 15 weeks to make and wouldn't it be great to also receive the magazine? The good news is: I'm giving away a subscription of a year to Aan de Haak magazine to one of my followers. Do you want to have a chance to win? Leave a comment below here or on Facebook. I'll announce the winner this Wednesday. Good luck!

39 comments:

  1. Wat leuk. Al maanden haakpauze bij mij, het kriebelt om weer te beginnen. Dit winnen zou zeker een startschot van jewelste zijn

    ReplyDelete
  2. Wat leuk zeg een jaarabonnement van haak maar aan. Hier doe ik graag aan mee.

    ReplyDelete
  3. Oh leuk. Dat blad kreeg ik eens van onze dochter. Nog meer inspiratie is altijd welkom.

    ReplyDelete
  4. wat een leuke prijs, het is zo'n leuk blad. Zelf heb ik met een interview in nummer 5 gestaan maar van een abonnement is het nog nooit gekomen. Wie weet heb ik nu geluk...

    ReplyDelete
  5. Je komt weer met een echte verrassing. Leuke giveaway. Ik waag graag een kansje.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
  6. Gaaf!!! Het lijkt me zo fijn om Aan de haak op de deurmat te vinden zonder dat je naar de winkel hoeft te rennen.....kun je veel sneller aan de slag met die leuke haakprojecten die in de magazine staan ☺️🙈🤪
    Lieve haakgroetjes Tertia

    ReplyDelete
  7. Wat leuk! Ik zou graag een abonnement op dit blad willen winnen, nog meer haakinspiratie. Groeten Mirella

    ReplyDelete
  8. Wat is dat een leuke give away. Ik doe heel graag mee Annemarie ;-)
    Fijne zondag,
    groetjes Sofie

    ReplyDelete
  9. Dat zou ik heel leuk vinden. Ik haak heel veel dus een haaktijdschrift komt heel goed van pas. 😊

    ReplyDelete
  10. En ook ik wil heel graag mijn kans wagen! Ook al haalde ik al heel wat inspiratie uit jouw blog, nieuwe ideeën zijn steeds welkom.
    Lieve groet, Tine

    ReplyDelete
  11. Wow dat is weer een mooie give away. Haken is een echte verslaving maar ik kan ook uren bladeren,lezen in haak boekjes en bladeren dus ik waag graag een gikhe

    ReplyDelete
  12. Ja, super leuk blad! Ik waag ook een kansje :-)
    Leuk dat je dit weg mag geven!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  13. Wauw! Alweer zo'n leuke give away. Ik zal hier heel erg blij mee zijn. En natuurlijk helemaal mooi dat de comfort cal erin staat. Super leuk!

    ReplyDelete
  14. Dit is een superleuke prijs! Ik waag mijn kans. Ben dringend op zoek naar nieuwe inspiratie om te haken.

    ReplyDelete
  15. zat ik net te denken ,hoe vrolijk je die grijze dagen op ....
    maar gewoon alle 2 maanden een leuk boekje krijgen ..
    dat zou gewoon je hele jaar opvrolijken ,
    enne twee maanden ,dat is 8 weken om een project dat er in staat af of uit te werken ?
    gewoon ideaal dus !

    ReplyDelete
  16. Wat een leuke giveaway. Nu ik weer bijna klaar ben met het haken van een trui, heb ik zeker weer behoefte aan inspiratie voor nieuwe projecten.

    ReplyDelete
  17. Wat een leuke give away! Ik doe graag mee! Heerlijk om een haaktijdschrift in de brievenbus te vinden, en dat wel 6x per jaar!

    ReplyDelete
  18. Ik doe heel graag mee om dit te winnen. Haken is mijn nummer 1 hobby, maar ik heb nog nooit een haaktijdschrift gekocht. Moet ik toch eens doen... of er winnen misschien ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  19. Ik doe heel graag mee om dit te winnen. Haken is mijn favoriete hobby, maar ik heb nog nooit een haaktijdschrift gekocht. Misschien moet ik dat toch eens doen... of er 1 winnen ;-)

    ReplyDelete
  20. Jaaaa, ik doe graag mee aan jouw give-away!

    ReplyDelete
  21. Ik doe mee!! De 'Aan De Haak' is hier in België niet overal verkrijgbaar, dus het zou superleuk zijn als ik hem in de brievenbus kreeg!

    ReplyDelete
  22. Dat zou leuk zijn om die te winnen! Ik doe graag mee met de give away!

    ReplyDelete
  23. Hey Annemarie,
    Ik doe mee. Aan de haak is een super gaaf blad. Zou geweldig zijn om die te winnen.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  24. Gaaf!
    Ik doe graag mee, want naast de vele inspriratie die ik wekelijks opdoe bij jouw Link Your Stuff is dit haakmagazine natuurlijk geweldig.
    Groetjes, Ilse

    ReplyDelete
  25. Lijkt me super leuk: een jaar lang aan de haak op de mat.

    ReplyDelete
  26. Dat klinkt wel heel fijn, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  27. Oehhhh, dit is wel héél erg leuk!
    Ik waag graag een gokje.
    Wie weet.

    ReplyDelete
  28. Het lijkt me een leuk haakblad! In de winkel blader ik het meestal even door. Ik wil best een jaarabonnement winnen :)

    ReplyDelete
  29. Wat een leuke give-away! Deze zou ik natuurlijk heel graag willen winnen......
    Zoveel inspiratie op de mat zou fantastisch zijn, haken is de leukste ontspanning die ik kan bedenken.
    Groetjes, Caecilia

    ReplyDelete
  30. Dit is echt fantastisch leuk! Zeker waag ik graag een kansje!

    ReplyDelete
  31. Superleuk! Daar doe ik graag aan mee!

    ReplyDelete
  32. Hoera Akkelien! Jij bent de winnaar. Stuur je me een mail met je adresgegevens? Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete
  33. Nou, dat doe ik graag! Erg leuk dat ik gewonnen heb, je had genoeg keuze!

    ReplyDelete